ALGEMENE VOORWAARDEN

 Algemene voorwaarden.
       

 Algemene voorwaarden.
     
  • - Hier vind u de voorwaarden die wij hanteren bij het verhuren van onze spullen. Als u iets niet duidelijk vind of hier vragen over heeft kunt u ons natuurlijk altijd even bellen op ons telefoonnummer: 06 837 137 48 of mailen naar: info@gjindrokte.nl

  • - Deze voorwaarden hebben betrekking op de verhuur van de in de overeenkomst genoemde goederen, tussen enerzijds Party en Catering Service Gjin Drokte en anderzijds de huurder van de voornoemde goederen.

  • - Alle gehuurde artikelen blijven altijd vol eigendom van Party en Catering Service Gjin Drokte en moeten op de afgesproken tijd weer terug zijn bij ons of opgehaald worden door ons (bij bezorging)
- Reservering: Activiteiten kunt u telefonisch of per e-mail reserveren. U ontvangt na reservering een orderbevestiging via de mail, waarvan u er één terug kunt sturen. Deze orderbevestiging kan afwijken van het besprokene, controleer daarom de gegevens zorgvuldig. Let op: Deze door ons verzonden orderbevestiging maakt uw aanvraag bindend. Binnen één week kunt u de order uitsluitend telefonisch annuleren, daarna zijn wij genoodzaakt annuleringskosten in rekening te brengen.


- Alle goederen willen we graag schoon en vet vrij retour, tenten willen we droog terug, vergeet de losse haringen en de stormbanden niet.

- Gebruik geen crêpe papier alstublieft, dit veroorzaakt vlekken die niet meer te verwijderen zijn.

- Let op! Kaarsvet op de tafelrokken veroorzaakt moeilijke vlekken en/of brandgaten.

- Laat geen spullen onbeheerd achter als wij niet aanwezig zijn, u blijft verantwoordelijk tot de officiële in name, houd u zich alstublieft aan de tijden die op de site staan, tijdens die tijden is er altijd iemand aanwezig om u te helpen.

- Het gebruik van de stormbanden is verplicht.

- Onze verlichting is voorzien van LED lampen, deze worden niet warm en geven dus geen problemen als ze het tentdoek raken (brandgaten e.d.)
Let dus op als u uw eigen verlichting gebruikt en die niet voorzien is van LED lampen, zorg ervoor dat het doek nergens geraakt word door de warme lampen!

- Let op! losse theelichtjes geven brandvlekken en ook lampen tegen het tentdoek hangen geeft brandgaten.

- Het is voor uw eigen veiligheid verboden een hittebron te plaatsen onder of in de gehuurde partytent.
Onder hittebron wordt onder andere verstaan, barbecues op gas, kolen, en elektriciteit, gasfornuizen, kooktoestellen, fakkels, vuurkorven en dergelijke.
Voor verwarming van de partytent is de huurder verplicht om bij gebruik de noodzakelijke veiligheid en zorgvuldigheidsmaatregelen te treffen en goedgekeurde apparatuur te gebruiken.
Gasheaters kunnen kosteloos geannuleerd worden tot en met de woensdag voorafgaand aan de huurperiode, niet gebruikt gas word niet terug betaald.

- Het voorzien van verlichting van het huurobject mag alleen gebeuren met behulp van elektrische, geaarde, goedgekeurde verlichting, dit geld tevens voor het aansluiten van koelkast, koffiezetapparatuur en muziek box.

- Na gebruik koelkast uitnemen met een vochtige doek, koffiezetapparatuur even omspoelen en filters verwijderen.

- Grasmaaien is niet echt handig van tevoren, bij het schoon opruimen geeft dit veel last, opvouwen zoveel mogelijk in de lucht en op het frame, niet op de grond, dit scheelt je de €75,00 exclusief 21% BTW schoonmaakkosten.

- Het niet tijdig inleveren, gedeeltelijk of niet gereinigde materialen kunnen in rekening worden gebracht. Vanaf het moment dat de huurder de materialen in ontvangst heeft genomen, komen de materialen volledig voor haar of zijn risico. Vermissing, breuk, beschadiging of diefstal of ontvreemding komt ten laste van de huurder.

- De partytenten en accessoires zijn tijdens bezit en gebruik van de huurder niet verzekerd.

- Bij zware wind en/of storm vertrouwen we op het gezonde verstand van de huurder, bij twijfel niet opzetten of contact opnemen met verhuurder! Bij zeer zware storm en/of windvoorspellingen kan de huurovereenkomst geannuleerd worden door de verhuurder. Schade veroorzaakt door het niet gebruiken van de stormbanden is voor rekening van de huurder. U kunt bij storm en /of zware windvoorspellingen kosteloos annuleren, zet u de tent toch op dan is dit geheel voor eigen risico, eventuele schade wordt aan u in rekening gebracht.

- Reclames, breuk, manco, of beschadiging aan onze materialen dienen per ommegaand te worden gemeld. Mocht dit niet gebeuren dan kan de huurder hier geen aanspraak meer op maken bij het retourneren van de materialen. De huurder is aansprakelijk voor de gehuurde materialen bij verkeerd gebruik of beschadiging daarvan. Reparatie of vervanging komt geheel ten laste van de huurder. Laat geen spullen onbewaakt of in de regen staan.

- Betalingen geschieden uitsluitend vooraf per bank of contant bij ophalen of afleveren van de materialen. Wij werken niet op rekening.

- Bij afspraken voor aflevering aan huis gaan we ervan uit dat de huurder of iemand anders aanwezig is om de spullen aan te nemen en te betalen, bij afwezigheid nemen we de spullen weer retour en maken (indien mogelijk) een nieuwe afspraak, deze wordt opnieuw in rekening gebracht( u betaald dan 2 keer de afgesproken bezorgkosten)

- Bezorg- en ophaalkosten: Bestellingen onder de € 100,00 euro wordt € 10,00 euro bezorgkosten gerekend. Buiten postcode 8561 hanteren wij een kilometer vergoeding van € 0,30 excl. 21% btw per gereden kilometer, en eventuele reisuren.

- Dus 4 x afstand x € 0,30 excl. 21% btw per km. Wij gaan er vanuit dat onze bezorgers geholpen worden met in en uitladen. Wachttijden of andere onvoorziene personeelstijden worden in rekening gebracht ad € 32.50 excl. 21% btw per persoon per uur.

- Verzorging/begeleiding/opzetten/afbreken van materialen:

- Huurder bepaalt de plaats waar het gehuurde wordt opgericht. Huurder onderzoekt of en staat ervoor in dat het gehuurde op de plaats van oprichting veilig en zonder schade aan eigendommen van huurder of derden en/ of 
inbreuk op andermans rechten kan worden opgericht. 

- Huurder licht verhuurder in over de aanwezigheid van leidingen, kabels, buizen en andere werken op, boven of in de grond. 

- Huurder verklaart dat verhuurder hem erop geattendeerd heeft dat met betrekking tot de aanwezigheid van leidingen, kabels, buizen en andere werken op, boven of in de grond, huurder zich onder meer kan verstaan met “Klic” voor informatie, op telefoonnummer 0800-0080. Verhuurder kan niet aansprakelijk worden gehouden met betrekking tot enige informatie door “Klic” verstrekt. 

- Huurder draagt de volledige verantwoordelijkheid voor leidingen, kabels, grondwerken, etc. die aanwezig zijn op of boven de locatie waarop het gehuurde dient te worden opgericht, of in de grond waarop het gehuurde dient te worden opgericht. 

- Het terrein waarop het gehuurde dient te worden opgericht, dient horizontaal en geëgaliseerd te zijn. Verhuurder kan van huurder verlangen dat deze een andere locatie aanwijst, indien de door huurder aangewezen locatie verhuurder ongeschikt en/ of onveilig en/ of niet zonder risico voor schade aan het gehuurde, eigendommen van derden of personen voorkomt. Op het niet gebruik maken door verhuurder van deze bevoegdheid kan huurder zich niet jegens verhuurder beroepen. 

-Huurder staat ervoor in dat op de dag c.q. dagen die nodig zijn voor het afleveren en/of monteren van het gehuurde door verhuurder, het betreffende terrein geheel vrij en ontruimd is en goed is te berijden, ook voor [zware] vrachtwagens. 
Voorzieningen die voor een en ander nodig zijn, worden door huurder getroffen en komen geheel voor zijn rekening. 

- U voldoende stroom beschikbaar heeft, niet verder dan 25 meter vanaf onze elektrische apparaten.

- Bij artikelen met water, u zelf zorgt voor voldoende water en vulling van de baden.

- Bij verzorging of begeleiding van uw evenement of het opzetten/afbreken van materialen berekenen wij € 32,50 excl. 21% btw per persoon per uur. Daarbij gaan wij er vanuit dat; wij met onze transportmiddelen exact op de plaats van plaatsing kunnen komen. Indien wij zullen moeten lopen met materiaal, dient u dat vooraf aan te geven. Eventuele meerprijs op aanvraag.

 - Bij annulering van activiteiten:

- Wordt tot 1 maand voor de gebruiksdatum € 25,- exclusief 21% BTW in rekening gebracht.

- Tussen 7 dagen en 1 maand voor de gebruiksdatum, wordt 50% exclusief 21% BTW van het huurbedrag volgens orderbevestiging in rekening gebracht.

- Binnen 7 dagen voor de gebruiksdatum, wordt het volledig verschuldigde bedrag volgens orderbevestiging in rekening gebracht.

- Als u de opdracht naar een andere datum verplaats binnen twee maanden vanaf het eerst besprokene, dan worden geen annuleringskosten in rekening gebracht onder voorbehoud van beschikbaarheid van de gehuurde artikelen.

- In geval van storm kan er kosteloos geannuleerd worden.

- Verhuurder kan in geen geval aansprakelijk worden gesteld voor ongevallen hoe dan ook ontstaan, veroorzaakt aan de huurder zelf of aan derden, zowel aan personen, dieren of goederen, onverschillig of deze zich tijdens op of afbouw of gedurende het evenement binnen of buiten het gehuurde bevinden. Wij zijn niet aansprakelijk voor enige vorm van schade, alles is voor eigen risico.

- Indien voor plaatsing van het gehuurde toestemming of vergunning van een derde nodig is, draagt huurder tijdig zorg voor het verkrijgen hiervan, aan een derde te betalen vergoedingen voor het plaatsen van het gehuurde komen voor rekening van de huurder.

- Bij het ingaan van de huurperiode krijgt u een exemplaar van deze huisregels mee, lees deze goed door! Het aangaan van de huur houdt in dat u akkoord gaat met onze voorwaarden.

Indien weersomstandigheden met windkracht 4 of hoger of weeswaarschuwingen van toepassing zijn, raden wij huurder aan om de Easy Up tent af te breken. Eventuele schade aan onze tenten zal te allen tijde op de huurder verhaald worden. De verhuurder kan nooit aansprakelijk gesteld worden voor schade ontstaan door de weersomstandigheden.


          Geldig legitimatiebewijs verplicht.

* Al onze prijzen worden excl. BTW weergegeven binnen de website!

Share by: